A-B Klanten

Als team Schwartzmans streven wij ernaar om de verwachtingen van de klant te overtreffen. Wij willen dit bereiken door een foutloos proces aan te bieden en uit te voeren. Mocht er onverhoopt toch een kink in de kabel komen, bij ons of ergens anders in de keten, dan willen we altijd onze klant hierover informeren vóórdat de klant het zelf constateert. Onze adviseurs (binnen –en buitendienst) zullen hun uiterste best doen om hun kennis continu uit te blijven breiden. Door deze kennis daarna weer over te brengen aan onze klanten helpen we graag mee aan het verbeteren van hun organisaties.

Het aangaan van wederzijds profijtelijke relaties maakt een langdurige relatie mogelijk. Klik hier voor een visuele uitwerking van de mogelijkheden van samenwerken.

Door omstandigheden op de arbeidsmarkt hebben we als organisatie besloten om onze technische dienst, door natuurlijke verloop van collega’s af te bouwen. Uitleg klik hier.

Samenwerken en Inzichtelijk maken

Categoriseren A + B klanten

Beste werkwijze

Klant dromen

Omgaan met klachten

Praktijk kennis delen